Datorfel

Min dator har fått nå jävla spel så jag har inte kunnat gå in på internet hemifrån på några dagar, det är därför uppdateringen varit lite si och så. Men på skolan har jag iallafall kunnat slänga upp ett mer eller mindre oviktigt inlägg ibland! Igår omformaterades datorn så jag hoppas kunna lägga upp alla fina och roliga bilder jag tagit de senaste dagarna!
Igår vinkade vi av lilla söta Maria som varit vår vikarielärare i 1.5 år och vi saknar henne allihop i klassen! Vi i klassen gick på Tings och fikade och pratade och skrattade. Vi grät väl också en tår eller två. Tråkigt att måsta skiljas från alla bra människor man träffat under dessa år men det är ju vad som komma skall. Inte fan ser jag fram emot det för det. Jävla skit.
Det är det tråkiga med sista halvåret. Nu ligger vi en fisfjärt ifrån att stå svinfulla på flaket och lyssna på halvkass musik och skratta och gråta om vart annat. Det låter ju helt underbart visserligen men jag skulle vilja umgås med dessa människor hela livet! Jag trodde aldrig att min gymnasietid skulle bli så bra som den blev, eller att det ens kunde finnas en så fantastisk klass som min. Gah, jag kommer sakna er alla!
Roosn har erbjudit sig att sätta lite färg och personlighet på min värdelösa bloggsida haha, vitt och skit men jag är ju helt handikappad när det kommer till internet och sånt där skit. Tack för att det finns folk som biter sig i läppen och bemödar sig med att lära sig skiten istället för att svära och kasta skiten åt helvete som jag gör.
Nu ska jag ta bussen ner på stan och träffa den gamle Gaston tror jag, om hon hinner med samma buss som jag hem. Sen blir det väl tvspel och mys med Göran och Hendrik som varje kväll den här veckan. Sen så kommer sötpappa ikväll och stannar några dagar! Roligt!
Kastar upp alla bilder när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0