Bakis-VM

Igår var den roligaste kvällen på hur länge som helst. Och vi gjorde ingenting speciellt. Vi spelade monopol och plump och drack och pratade. Det var jättejättebra folk och alla var på ett jättejättebra humör så det gjorde jättemycket! Plus att vi inte gick iväg på nån krog gjorde det ännu bättre. Krog är för bögar.
Emma och Olle kom över så vi spelade ölspel och blev mer än lovligt fulla. Sen fick jag veta en rolig hemlis som JÄVLART VA PÅ TIDEN!
Väntar på att Göran klär på sig så vi kan gå och käka pizza, sen ska jag nog ner på sporthallen och kolla på de lokala företagens innebandycup! Roligt roligt. Men jag mår verkligen skit och det bubblar och har sig i magen så jag måste nog gå iväg och lägga en kabel innan hela byxan blir brun.
2 dar till skolstart!
bilder från kvällen kommer sen när jag orkat lagt in dom.



:)

Kommentarer
Postat av: Emma

thehe..

kaffe å prat i helges vill ja ha

dejt?

2010-01-09 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0