Typiskt?

Här får ni höra en liten historia.
Jag springer runt i lägenheten och letar frenetiskt efter min bok, håller bokstavligen på att skita på mig så jag kastar in mig på toaletten och lättar trycket. Efter en suck djupare än mariuanergraven så upptäcker jag att det inte finns nåt papper. Alls. Så vad gör man då? Jag kastar iväg ett sms till mamma: "Hej, kom med toapapper! Jag sitter på toa med bajs i röven och ingenstans att göra av det!" Sedan börjar den oändliga väntan. Som tur är hade jag med mig min bok så mina 40 minuter på toaletten var inte helt förjävliga. Det gick att uthärda. Men är det inte lite jävla typiskt?

Nu ligger jag och känner hungern riva min vargabuk så jag funderar på att göra mig lite mackor och te. Men jag känner inte inspirationen till att ens resa mig upp. Måste hänga tvättjäveln snart också, men jag föredrar att ligga och titta på tv istället.
Jag, Erika och Robin har varit och tittat på balklänning idag. Erika blev bokstavligen KÄR i sin. Den var jättejättefin, men personligen tycker jag att 1200 för att hyra en klänning är lite svårklämt. Själv tittade jag inte på någon klänning för egen räkning eftersom jag är tänkt att köpa någon billig och sen jobba med accesoarer istället. Erika har ungefär världens mest smittsamma skratt, värre än Jannicas faktiskt. Så vi dog många många gånger åt fulheter. T.ex. när vi gamade oss över meloner. Tårarna bara sprutade! Fan vad mycket jag skrattat idag! Härligt.

Jag har även tittat trånande efter sommarskor och sommarkläder. Har hittat en SKITSNYGG och SKITBILLIG mockajacka som jag måste köpa när jag får pengar. Håller tummarna allt jag kan. Jag bara MÅSTE ha den, annars kan jag inte leva längre. Detsamma gäller mina skor jag tittat på i 7 månader. NU är det dags att köpa dom för dom kostar bara 300 nu. Tyvärr har jag inga pengar kvar så jag kan inte köpa dom förrän den 25e. FAN.
Jag känner även för att vara med Jannica, Karin och Hoppis just nu. Fan vad roligt vi hade idag :)

Kommentarer
Postat av: Erika

När servitören inte ens han ställa ner melonfatet förän vi slängde oss över det HAHAHA :D

2010-02-05 @ 10:51:55
URL: http://endagmederika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0