Tvspel och kaffe

Det är vad min morgon består av! Inget fel i det, men jag borde kanske lägga ner lite tid på att göra nån form av skolarbete. Fan vad lat och jävlig jag är. Har precis spelat lite Gears of War, ett fantastiskt spel! Och nu sitter jag och irriterar mig på min värdelösa design som jag är helt oförmögen att bättra på. Någon vänlig själv borde hjälpa mig så den ser någorlunda okej ut iallafall, för jag kan utan överdrift säga att jag är otroligt värdelös med datorer och sånt där.
Imorrn ska jag iväg på skolan igen, och gå med hundhuvet. Fittfan. Ibland borde jag ha någon som står med piska och ger mig smörj när jag gör dåliga saker. Typ som att tro att jag kan med min telefon. Det var ju ganska naivt och dumt i huvet.
Dagens bestyr blir att gå med Kenneth till veterinären och få honom kastrerad, gå och arbeta fram någon form av deal med mamma och sen ska jag nog vara med Robin. Och helst Janine också, men den lata jäveln vet man aldrig med!

Är galet sugen på att inhandla alla vårkläder man kan tänka sig. Stickade tröjor och tjocksockar kan ta sig i röven, jag vill ha färgglada tunna plagg. Tjocka vinterskor med broddar kan också ta sig, jag vill ha klackar och converse och andra lätta fina skor. Sen så vill jag byta min skittjocka vinterjacka mot skinnjackan och jeansjackan. Och jag vill aldrig mer ha långkalsonger.
Nu är jag less på vintern! Ge mig någon sommar nångång!
Ge mig kaffe på balkongen i solskenet
Ge mig bad och solning
Ge mig kisande ögon
Ge mig mina sommarfräknar som jag hatar
Ge mig barfota i gräset
Ge mig spindlar så jag kan skrika ihjäl mig.. eller ge mig inte det förresten
Ge mig grillkvällar med öl och kubbspel
Ge mig festival
Ge mig helt enkelt sommar. Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0