Te, CSI och varva ner

Efter en skön JÄTTELÅNG dusch så ligger jag nu i soffan med en kopp te. Te är världens mysigaste och bästa dryck. Man blir så varm och skön av det :)
Nu har Kenneth blivit helt vaken och sig själv igen. Han går omkring och pratar lika mycket och störigt som vanligt och ligger i vägen som vanligt. Skönt. Jag blir lika orolig varje gång jag kommit hem med en sövd katt. I min paranoida hjärta målar jag upp riktiga skräckscenarion som till och med den mest lugna och sansade människa skulle hoppa ur skinnet av.
Fått min första kommentar av en person jag inte känner:) Det var roligt! Fler sånna! Tyvärr kan jag inte svara på kommentarer eftersom jag är totalt efterbliven vad datorer anbelangar.
Nåväl! Nu ska jag återgå till min tekopp och sen ska jag sova.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0