Svammel

Hehe, var precis inne på Isabelle Strömbergs blogg, och såg att hon har ca 12 500 läsare per dag. Haha, själv blir jag nyfiken när det varit fler än 10 inne!
Ja, man kan ju bli glad för mindre?


Ja, själv ligger man i soffan med två täcken och fryser. Satans skitfeber. Gud vill inte att jag ska ha bra närvaro på skolan. Det verkar fan inte bättre.

Nån som sett nezerilreklamen? Ganska ful!
jag heter herr Nezeril Nezeril Nezeril
jag heter herr Nezeril

fick en avi från HM idag, har tydligen kläder att hämta ut. Det hade jag glömt. Och jag som e pank. GULP! Kan man vänta till nästa fredag tro? Får så jävla lov antar jag.

Hur många är inte sugen på att gå ut och smälta snön med hårtorken? Iallafall jag börjar tröttna på att behöva klä på mig som ett as och ändå behöva frysa.
Längtar tills man kan gå till bussen strax efter 6 på morgonen och känna morgonsolen bränna i nacken, samtidigt som det är lite småkyligt. Aaah... Tyvärr verkar det vara en evighet kvar innan det händer. Om det ens händer.

Vill be en speciell liten tjej om ursäkt för att jag är en dumming också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0