Städryck!

Fick nån form av städryck för ca 1 timme sen så jag hängde den förbannade tvätten, startade en ny maskin och sen så städade jag och gjorde jättejättefint på diskbänken.
Imorrn och resten av helst ska vi ägna åt att göra det fint hemma! Bla måla och storstäda. Skönt att på det gjort.
Det är verkligen sjukt hur jävla kallt det är i våran lägenhet! Sitter och fryser konstant, trots att jag har täcke på mig. Jag måste verkligen skaffa en termometer så jag vet exakt hur kallt det är ute och hur kallt det är inne. Vill inte uppleva kylan jag kände när jag inte hade klätt mig särskillt varmt och det var -30 grader, enbart för att jag inte har termometer och således inte kan se hur kallt det är ute!
Nu kommer min lilla sambo hem så nu ska vi äta kvällsfika och sen ska vi sova. Vi har mycket att göra i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0