Soolskeen

God morgon! Eller, morgon och morgon. Har varit vaken ett ganska bra tag nu.
Igårkväll tillbringades nykter med film, kolsyrat vatten och en massa olika nötter. Jag var faktiskt inte sugen på godis alls, ganska knepigt eftersom jag alltid är sugen på godis typ:S Vi hade mys med tända ljus också, och ingen av katterna brann upp så det var väl ganska lyckat då! Vi såg Karatekid 3, den var inte så bra alls faktiskt. Synd, men ingen överraskning. Hur ofta brukar uppföljare vara bra?

Idag skiner solen så jag är automatiskt på bra humör! Hoppas det är någorlunda varmt ute också. Dagens plan är att åka och köra färg och gå på Dollarstore! Det är kanske världens roligaste affär :)
Vi har även blivit inbjuden att åka och spela bowling, men vi har inte bestämt oss för hur vi ska göra än. Är ganska sugen.
Nåväl, jag ska försöka slänga in en Dagens oufit innan jag åker iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0