Skrattfnatt

Dagen har bestått av endast asgarv och skrattfnatt från min och mina kompisars sida. Allt ifrån fisar till pinsamma möten har det skrattats friskt åt!
Blev även inbjuden till födelsedagskalas nästa helg! Vad roligt :D
Nu ska jag prova grundera en panå så jag kan börja måla igen, det har varit lite trögt på den fronten ifrån min sida.
Igår hade jag ett "jag är så värdelös" moment, men nu idag har det gått över. Jobbigt sånt där, tur mina moments inte varar så länge.
Snart ska jag åka ner på stan och kolla på balklänningar med Robin och Erika!
Skriver mer om dagen och annat när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Madde

låter som en rolig dag :P

2010-02-04 @ 14:36:06
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0