Rapport!

Hej!
Den här helgen har varit helt datorfri, förutom lite facebook från mobilen. Det har varit ganska skönt. I fredags tittade vi på hockeyn och tog nån öl och igår myste vi med film, hemgjord pizza, coca cola och nötter:) Hur bra kväll som helst!
Idag har jag varit i Strömsund och tittat på skotercrosstävling. Ingalills son Robin tävlade så jag följde med och tittade när det ändå var så nära.
Nu har jag powernapat och duschat i någon timme, snart ska jag hälla upp ett fotbad och känna mig lite lyxmysig. Sen blir det té och pojkvänsmys och Harry Potter och halvblodsprinsen!
Myshelg helt enkelt.

Jag är förövrigt frisk nu så imorrn kommer jag på skolan. Längtar efter klassen och skolmaten. Skolmat är verkligen hur underskattat som helst. Gratis mat liksom? Hur bra är inte det?
En annan bra grej är att jag löst pengarna till 100dagars! Fick av Ingalill så jag kan köpa biljetten. Nu får jag bara hoppas att det finns någon kvar imorrn.

Längtar tills imorrn då jag kommer få massage och ansiktsbehandling av den lilla blonda! Emma!


(hon ser inte så blond ut, men hon är det. Jag lovar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0