Produktiv tjej!

Idag har jag inte bara hunnit med att gå på skolan, jag har till och med gjort hela 3 svenskauppgifter! Känns hur skönt som helst. Just nu sitter jag och känner mig mätt i magen, Göran gjorde kyckling och ris till middag. Det gillas:)
Annars så har jag frysit ihjäl idag. Åkte iväg på skolan när det blivit lite varmare, typ bara -25. Varmare? Mja, bättre än -37 iallafall. I helgen har det tydligen varit -59 på Vemdalsskalet! Helt jävla sjukt att det ens är tillåtet av världen att få bli så kallt. Fyfan.

Inte bara är jag mätt, jag är galet pepp på 100-dagars imorgon!! Kommer bli awsome. Hoppas jag. Tyvärr hatar jag ju folk, så jag kommer nog vara lite smågrinig på krogen. Det har sålts ungefär 800 biljetter fick jag höra idag. Hoppas det är ljug.
Petter ska spela på Larrys imorrn också! Inte för att jag kommer gå och titta, men ändå. Kanske kan vara värt att nämna.

Ett stort minus inför imorgon är att jag inte har en förbannade aning om vad jag ska ha på mig! Kanske går naken.
Ett stort plus är att vi är lediga hela dagen imorgon och har således mer tid på oss att försöka bli snygga.


Nu ska jag lägga mig i soffan och slöa efter en väldigt produktiv och bra dag! Trots kylan!
Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0