Pinsamheter och nyheter!

Förlåt för uppehåll, blogg.se var cp igår och jag kunde inte logga in.

Har varit hemma från skolan i 2 dagar nu eftersom jag vill må bra och vara ganska frisk imorgon när jag och Isa ska iväg som klassrepresentanter i ungdomstingel. Fansy huh?
Igår gjorde jag inte många knop, men det gjorde Janine som nyss tagit körkortet! Följde med henne till Strömsund och hämtade ut det gällande körkortet. Kände mig lite värdelös som bara övningskört en gång. Borde skärpa mig till sommaren, men jag vet ju hur det blir. Nä, den här sommaren ska jag övningsköra minst en gång i veckan (skitmycket, eller hur?) eller mer!
Hur som helst, när vi kom från Ström så åkte vi upp och hämtade Robin hos hans mamma och tog en road trip till Östersund och hämtade Janines Wii. Flera asgarv och allsång var delar i gårdagens äventyr. McDonalds incidenten ska vi inte ta upp, lite pinsam.

Idag har jag lagat mat två gånger! En gång till Göran för jag ville vara snäll, och en gång till mig och Sara. Fick finbesök av Sara idag, det var roligt. Vi pratade framtidsplaner och ojade oss och jag var lite töntig som vanligt. Igår fick jag reda på att hon väntar barn så vi har pratat babykläder, spjälsänger, avsaknaden av öl osv. Otroligt löjligt men fan vad roligt! Längtar som fan tills ungen kommer.
Gissa vem som kommer bära omkring på den ungen hela tiden? Hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0