pigga tjejer!

Imorse möttes jag av ett gäng pigga och krya tjejer! När jag kom med bussen till stan så gick jag till Math och skulle få upp Jannica och Nathalie, som intelligent nog hade gått på krogen igår så inte var dom så alerta inte! Men med ihärdighet fick jag upp dom och vi gick ut i det vackra vintervädret (läs, styggblöta kallvädret) och tog oss till skolan där jag nu sitter!
Kl 10.00 visas våra konstfilmer så då jäflar! Innan det blir det kaffe och spaning i helges.

Imorrn ska Projektarbetet va inne så ikväll blir det plugg, plugg, plugg. Jag gillar inte riktigt plugg.
Mår för övrigt mycket mycket bättre idag så imorrn blir det fest hos Ida! Peppen är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0