Konstfilm!

Sitter på lektion och väntar på att matsalen öppnas så jag kan få i mig nån mat idag. Jag äter aldrig frukost eftersom jag kliver upp så tidigt. Redan halv 6 på morgonen så måste jag pallra min röv ur sängen och försöka göra nåt vettigt innan bussen går. Oftast blir det bara trams av allt eftersom man knappt kan säga att jag är vaken när jag går omkring.

Idag har jag gjort en konstfilm! Den kanske kommer att läggas upp om det gillas av Karin. Hon är med i filmen så om hon inte vill att jag lägger upp filmen så får ni inte se!
Det var roligt iallafall, och redigering är verkligen inte så svårt som man kan tro. Inte för att jag gjorde nåt avancerat men vafan. Det är en film. Och jag gjorde den själv. Men hjälp av Karin.

Det är skönt att vara i skolan och träffa alla sköningar som går omkring här. Skönt att bara sitta och snacka skit eller prata om nåt allvarligt. Det senare förekommer inte så jävla ofta. Oftast blir det bara trams, men det är ju bara roligt! Nu blir det mat och sen kaffe.

Ikväll lägger jag upp bilder, så fort jag kommer hem och ätit. Det kommer bli ett jävla gäng. Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0