Hej!

Jag har varit upptagen hela dagen igår så jag har inte kunnat skriva någonting alls!
Helgen i stort

Fredag:

Efter paniken med projektarbetet så åkte jag in till stan för att fira Ida och Josefines födelsedag. Det var ganska bra med folk i lägenheten och .vi sjöng, dansade och drack och hade asroligt. Kring halv 11 tiden åkte vi ner på stan och gick på Plaza där det dansades och tramsades som vanligt. Efter en liten fadäs så gick vi till O'learys och fortsatte dansandet där, det var askul! Kring 1-2 gick jag hem till Christian och Karl  och sov någon timme. Sen åkte jag hem kl 7 på morgonen!

Lördag
Gick och la mig igen när jag kom hem från stan och sov någon timme. Vaknade kring 11 tiden och kollade ut och såg att solen sken allt den kunde. Då gick jag och Göran ner till Micke och Ingela och grillade och drack lite öl och bara myste i solen. Hur skön dag som helst!






Vi tog med Kenneth ut i sitt fina koppel, han tyckte det var bra jävla läskigt haha. Söten.


Idag är det alla hjärtans dag och alla kärleksfilmer är gratis på Telia on demand. Jag koller inte skriva nå mer idag tror jag! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0