Happygirl - Ohyeah!

NU är jag klar med läxan. Fan vad skönt det känns! Nu är det bara 3 000 kvar och sen kan jag fira! Närå, men det känns asbra. Borde kanske göra läxorna i tid oftare.
Imorgon ska vi visa upp våra konstfilmer i klassen och fan vad kul det ska bli att se vad alla andra har gjort. Efter det är det helg, och då hoppas jag att jag mår tillräckligt bra för att gå på Idas födelsedagsfest! Det kommer bli hur roligt som helst, så jag hoppas verkligen att jag slutar må dåligt tills dess.

Duktiga tjejen här som gjort läxan ska nu äta kvällsfika och titta på simpsons, för det har hon förtjänat!
Hon tror även att allt blir bra i slutändan. Precis allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0