Godmorgon Världen!

VILKEN UNDERBAR DAAG!
När jag klev upp och såg solen stråla in i hela lägenheten hoppade jag ur sängen och trippade som en liten ballerina runt i solen och vad glad. Tills jag såg termometern. Det är likförbannat 30 grader kallt. Suck.
Nåja, inget ska få störa min dag för idag är det 100 dagars! Planen är att åka till Jannica med 12bussen och möta upp Karin i stan, sen åka till frösön och Jannica. Det blir fixning där och sen kring 4-5 tiden ska vi ner till BÄSTA MATILDA och börja kvällens bravader. Kring 7 blir det klassfest i Sandras residens!

Alltså:
ca 13.30 - Förförförfest hos Jannica
ca 16.30 - Förförfest hos Matilda
ca 19.00 - Förfest hos Sandra
ca senare - Larrys!

Nu ska jag slänga mig i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0