Framtid?

Jag är inne på arbetsförmedlingens hemsida flera gånger varje vecka. Hur ska jag hitta ett jobb? Det finns ju inga jobb att få. Hur i helvete kan samhället låta oss studenter hoppa ut i en helt och hållet osäker och arbetslös framtid?
Jag bor inte hemma, utan är sambo och då behöver jag ett jobb. Kanske lite mer än dom som fortfarande bor hemma eftersom jag har räkningar att betala och mat att köpa. Dom som fortfarande bor hemma behöver inte det, men det är klart att inte dom vill vara pengalösa och vara tvungna att fortfarande bo hemma. Skitsamhälle.
Ja, läser någon vänlig själ detta så kan ni väl ge mig ett jobb? Jag kan nästan vad som helst och om inte är jag väldigt lättlärd. Men jag hatar att prata i telefon så inge sånt.
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0