Fittfan

Nu borde jag sitta på folkets hus med Isa, men nej, cpTinajävel har försovit sig. Än en gång på grund av min nya telefon som jag börjar misstänka att jag inte behärskar. Jävlar jävlar!
Nåväl, det går en buss om ca 40 minuter så jag får komma sent med svansen mellan benen. Hatar när det blir såhär. Förlåt Isa!

Satt och tittade igenom bilder från gammalt-tebax-tiden igår. Här kommer ett gäng!




































Haha, ja man var ju cool förut. Borde bli det igen. Töntjävel.

Kommentarer
Postat av: Appleapple

Jäklars, det var nya bilder, haha. Känns så ovant att se dig sådär :)



Men det gör inget! Jag hoppas att du inte hade värsta kvalen för det, för det var lugnt med mig ^^



Hoppas att du lär dig telefonen din!

2010-02-22 @ 12:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0