ESV

Estetisk verksamhet. Viktigt att ha en lektion som heter så? Det enda vi gör är ju ändå estetisk verksamhet, men under lektioner med andra namn. Konstigt det där. Eller?

Har fått reda på att vi ska ha friluftsdag, men minns inte när, men då blir det SKIDÅKNING I ÅRE! Längtar som fan! Det var inte igår jag stog på ett par skidor direkt, det är fan på tiden. Mina fina fina skidor som står och samlar damm. Huffa.
Jag, Jannica och Nath ska dra till Åre och visa stockholmjävlarna hur det ska gå till! Närå, men jorå. Jag åt för typ 2 timmar sen, och jag svälter redan ihjäl igen. Helt otroligt. Tror det är nåt monster som har byggt bo i magen på mig och äter all min mat. Det skulle förklara varför jag är lite tjockis också. Ehehe. Vi kör på den förklaringen, känns bäst så!
Jag och Jannica har suttit och googlat snyggjävlar och drägglat livet ur oss! Nå jävulskt också. Flera liter dräggel minst. Kanske är därför jag blivit så hungrig också?
Nath e bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0