Dödstrött

Fyfan, jag är helt jävla slut efter denna dag! Klev upp halv 11 och började städa. Städa Städa Städa. Ändå hann vi bara med köket och tvätten :S Men vi körde en ordentlig grundstädning så vi gick igenom tammefan ALLT! Imorrn ska vi även städa kylen och skafferiet, eller vi och vi. Det är Görans tur att städa där.
Ikväll ska pinglorna ut, och dra åt helvete vad jag är sugen att följa med! Men jag ska försöka hålla tillbaka alkoholismen en stund till så jag ska försöka att dricka bara varannan helg istället för varje.
Nästa helg är jag bjuden till Ida Funstedt på födelsedagsfest så det ser jag fram emot - ALOT. Undrar bara vad man ska ha för kläder? Hmm. Hittade en tröja jag glömt bort att jag har när jag tvättade igår. Det är lite kul! Men då vill jag ha ljusa jeans till, eftersom det är en svart tröja. Skitsnygg btw. TYVÄRR är jag galet pank, men en liten flirt med mamma borde nog göra susen. Lr med herr pojkvän. Någon borde ju faktiskt älska mig lite mer än vanligt?
Är det för mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0