Been a while!

Jag har varken haft tid, lust eller ork att skriva någonting i bloggen på en vecka, men det har hänt en och annan grej.
Snabb sumering:
Utgång i onsdags som slutade i ångest för mer än en person. Min ångest låg i borttappad plånbok och bakishet. Som tur är så hittade Jannica min plånbok igen så jag kunde sova lugnt.
Göran fyllde år i torsdags och fick en sodastream av mig, och även en tårta. En väldigt bra dag.
Fredagen innebar öl och bra musik och även ett och annat mer eller mindre onödigt samtal i vanlig ordning. Dagen efter vaknade jag med bakfyllans välbekanta illamående i kroppen, så jag bestämde mig för att en nykter dag behövdes så jag såg någon bra film och åt chips i mängder!
Söndagen ägnades även den åt chips och film, men även städning av lägenhet! Lite hurtig får man lov att vara.
Måndagen var otroligt onödig dag, jag kunde ha skitit i att åka på skolan över huvud taget. Vi hade bara en lektion på 45 minuter och sen slutade vi, så jag och Jannica gick och fixade såna där små piller som gör att man inte blir gravid vid samlag och sen gick vi på Tings och fikade i flera timmar. Sedan följde jag med min gamle vän Orb hem till honom där vi lyssnade på skitpunk och pratade om grisCarro och skrattade gott. Det har varit ett lite för långt uppbehåll sen vi sågs sist.
Idag tog jag igen lite välbehövd sömn och drabbades därefter av lite ångest. Som man alltid gör om man gör fel och vet om det. Så för att göra det lite bättre så städade jag och Göran upp ganska ordentligt med tvättning, skräpkastning och diskning så det hette duga.
Vid 4tiden gick jag och mötte Robin vid bussen och gemensamt tog vi vägarna förbi dagis och besökte praktikanten Janine. Sen tog vi en promenad hem till honom och spelade tvspel och åt maten. Sen gick vi till mig och såg Hip Hip Hora. Aaah, älskade fjortisfilm<3
Nu ligger jag i soffan och är tröttade än fan men jag måste städa upp lite här hemma eftersom vi ätit lite godis i vanlig ordning.

Jag ska försöka vara lite bättre på att uppdatera och jag ska även lägga in lite bilder som tagits den senaste tiden!
Nu ska jag städa och försöka sova litegrann.
Gonatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0