Balls off

Nu är den lille Kenneth nykastrerad och ligger och sover ruset av sig, allt gick så bra så och han var duktig och snäll. Som alltid!
Om ca en timme ska jag iväg till mamma och äta middag, orkar inte göra egen mat idag! Sen ska jag nog försöka hälsa på Madde, lr vara med Robin. Jag orkar inte vara själv ikväll, det är för tråkigt! Och det bästa som finns är ju att vara med Robin, för han har lika värdelös humor som mig. Igår skrattade han åt "Vega" hela kvällen, inte för att jag förstod det roliga men jag skrattade med iallafall. Han har så fult skratt x).

Top model på tv just nu, bra program.
En duschning med hårinpackning och peeling och annat gött stundar senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0