actionspäckad kväll

Jag och Robin ligger i soffan och, tro det eller ej, TITTAR PÅ TV! Så jävla spännande va?

Idag har jag som sagt kastrerat min lilla Kenneth som nu har vaknat till och går omkring och ser ledsen ut. Mer därtill är att jag varit och bokat frisörtid till studentbalen! Wow, det börjar verkligen närma sig nu. Jävligt läskigt faktiskt. Det känns som igår jag var på dagis. Fast det var jag faktiskt men tiden går förbannat fort egentligen.
Jag och Robin åkte även en sväng till Janine och spelade Zelda med hennes lillebror Chris. Nu är det Family guy! Nice.

Göran blir förövrigt hemma i helgen (yay) så vi ska måla om våra köksskåp och våra garderober! Är så less på att det ser så mörkt ut där inne så nu ska vi måla vitt så det ser fräscht och fint ut. Hoppas även på en tur till Dollarstore så man kan köpa lite billigt skit.
Är fortfarande sugen på vårkläder. Speciellt Robins halvlånga shorts, men dom har han tappat bort så det blir ingen sommar i år.

Kommentarer
Postat av: sara

hur mår lilla kenneth??=)

2010-02-03 @ 21:34:20
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0