Trötthetens gud.

Ögonlocken håller på att falla igen på mig.. Har läst varenda inlägg, kollat på varenda videoblogg på Katrin Zytomierskas blogg. Eller ja, e inne på 10e sidan nu. Bara den här. Sen ska jag sova. Jag lovar!
Upp pisstidigt för att ringa till tandläkarn och fråga vilken tid jag ska vara där. Självklart kunde jag ju inte ringa idag och fråga för jag lever i nån häftig låtsasvärld där tid och andra petitesser inte spelar någon roll alls. Förrän det är för sent. Så nu måste jag vakna och ringa dit innan 8, för tänk om jag har första tiden? Då måste jag ju kasta på mig första bästa plagg (vilket absolut inte tillhör nån pang-outfit utan snarare snytpapper) och rusa så skosulorna brinner! Tur som fan att jag bara bor nån minut ifrån.
Och å andra sidan, tänk om jag ringer dit, vaknar till, pratar med tand-kärringen och hon säger "Du behöver inte vara här förrän 13.30 " lr nåt liknande. Och så är jag vaken halv 8 helt i onödan! Vet inte riktigt vilket scenario som är värst.. Det ultimata skulle vara om jag ska vara där halv 9. Då håller vi tummarna för det!
Sen en liten powernap när jag kommer hem. Aaah. Då var den dagen planerad.
Fast nu kommer en gammal tjatröst i huvet som berättar allt jag EGENTLIGEN behöver göra, men jag viftar bort den så länge ..dammtorka, tvätta, diska, dammsuga, skura, piss, skit, byta kattlådorna,.. Käften röstjävel, käften!
Och det är fortfarande pisskallt i lägenheten! Nåde min hyresvärd när Göran ringer. Då ska jag stå och hetsväsa ondskefullheter i örat på Göran så kan han säga det högt. Jag vet inte om hyresvärden vet att jag bor här, så det känns lite skumt att ringa och riva ihjäl honom.

Ne! Sovning. Bara sida 10.. bara en till.

Kommentarer
Postat av: Z

Lycka till med städet :)

2010-09-01 @ 09:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0