Suck.

Att det ska vara så förbannat omöjligt att få vakna och vara glad och nöjd i det här jävla huset!
När jag vaknade imorse, pigg och glad och solsken i blick, går på toaletten för morgonpink - OCH VAD SER JAG?! JO! Kattjävlarna har haft bajsfest och det är bajs tammefan ÖVERALLT. Så nu ska jag byta lådorna och duscha, samtidigt ska jag duscha av väggar och golv eftersom dessa är täckt utav bajs. Ilskan.
Måste skynda mig nu, Janine kommer om trekvart och sen ska vi till ström. Robin ska hämta sitt pass och jag ska på dollarstore! Inhandling av batterier till träningscykeln står på listan, så om du vill bränna lite fläsk så kom till mig Remsan;)

Är även jag förbannad över balkongincidenten. Folk är verkligen omåttligt tröga och dumma i huvet och respektlösa och äckelfittor.. ja.

Skynda sig som sagt!

Saknar Göran som är i pizzaland och sjunger !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0