Stickat

Jag vill ha en massa stickat!
Stickade tröjor, strumpbyxor, höga stövlar, Uggs, Halsdukar, gummistövlar. Och en maassa massa stickade tröjor och koftor. Nu tack.
Och 1000 par leggins. Nu tack.

Har just tagit itu med diskberget i köket och ska snart hänga tvätten. Sen ska cykeln få sig en omgång! Har äntligen köpt batterier. Sen ska jag äta hos mamma har jag bestämt. Nej, det ska jag inte göra, för dom ska äta pytt i panna hörde jag nyss så då gör jag mat här hemma istället. Korv och mos kanske! Längesen.
Blä. Kolla klart på Beverly Hills 90210 nu. Sen ska jag göra nytta!


Kommentarer
Postat av: Z

vart köper man stickade gummistövlar då? :O hah

2010-08-26 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0