Staden!

Följde med Robin med familj till staden idag. Hjälpte Robin shoppa inför Magaluf och lite höstkläder. Avundsjuk Tina Nylund ja. Tyvärr måste min lön denna månad gå till tråkigheter, så jag kanske får nåt litet plagg av mamma på fredag när jag ska skriva in mig på ARBETSFÖRMEDLINGEN och även söka ett jobb. Får det säkert inte.
Det kändes skumt att vara den som var ledig och kunde knalla omkring bara. En onsdag. Då ska man vara i skolan och jag saknade det jättemycket! Att inte ta 1an till Palmcrantzskolan. Lyssna på musik och titta på höstrusket. Kliva av och skynda in för att möta vänner i korridoren. Vänner i bildsalen. Lennart som låser upp dörren. Hela förmiddagen bild och form.
Karin har en fin lägenhet i Nacka, där vill jag hälsa på. Springa omkring i höststockholm. Dricka kaffe på mysigt café i gamla stan kanske? Nästa löning. Nästa löning Karin!

Snart åker även Robin bort. Nästa vecka blir jävligt ensam. JAG SAKNAR ER ALLA OCH KOMMER SAKNA ER ÄNNU MER! Men jag saknar Göran mest.

Imorgon ska jag dricka te ur storbrakamuggen, ha ansiktsmask och se en riktigt mysig film. Tipsa gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0