Staden hela dagen

Vaknade av att fadern kommer in i sovrummet och säger "klockan är fem över halv 8, skulle inte du till stan?" Upp och kuta!! Paniken och allt sånt där helvete som rusar runt i morgondimman som lagt sig över hjärnan. Men, nog hann jag med allt jag skulle göra och hinna i tid till bussen innan 7.45 när den gick! Soo Tinastyle.. ;)

Äntligen morgonbuss med storhalsduken och musiiik i öronen. Myys. Sen upp på PC, träffade Per nästan direkt. "Men Tina... eh.. ska du gå om..? Vad gör du här?" In i helges där jag köpte Helgeskaffe och Helgesmacka <3 Världen bästa morgonfika!! Satt med Zandra och skrattade och kluddade i skrivböcker till NATHALIE HOPSTADIUS kliver in i cafet och det blev glädje glädje glädje ! Men jag slapp grina som tur var. :)
Satt och skrattade och var nostalgiska i Helges till 1 nån gång då vi tog en buss ner på stan, gick på tings och fikade där också! Orb joinade och senare Nina också.
Gick och mötte Remsarn som shoppade så plånboken brann, självfallet var jag galen av avundsjuka.

Kom hem till tom lägenhet. Åter tom. Tråkigt tycker jag. Så ikväll har jag inte gjort mkt vettigt. Ingenting faktiskt! Har bara legat i soffan och drömt mig bort till fjärran solstränder och "planerat" hur bra allt skulle bli.
Lite lagom pirr sådär.

Idag är det även en speciell dag.
- Göran kommer hem om 2 dagar
- Saras bebis ska komma om en vecka! (om hon är punktlig vill säga)
- Idag vinkar vi även adjö till sommaren och välkomnar hösten. Officiellt alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0