minnen


Jag minns den här dagen. Jag och Hoppis var gruppledare för temat "tomtar och troll". Det var den årliga jordkonstdagen, eller om den är årlig vet jag faktiskt inte. Kanske varannat år? Ambitionsnivån var så hög i vår grupp att vi mest kände oss i vägen så vi grillade korv hela dagen istället.
Bilden togs under en tripp för att lätta på trycket med Karin. Fina Karin. Fina klassen. Jag saknar er jättemycket!
Jag saknar Göran också. Nu har han varit borta i över en vecka, men det känns som flera år. Tråkig och tom lägenhet. Förvisso är katterna här och stökar ner, jävla as, men det är inte samma sak.
Imorrn börjar skolan för eleverna på PC, imorrn kommer alla tillbaka, hittar sina skåp, dricker kaffe i helges, röker på trappen utanför aulan, blir förbannade för att det är fucking soppa till lunch, missar stadsbussen i regnet, får läxor, planerar för hur awsome sista året kommer bli..
TA MIG TILLBAKA!
Onsdag på Larrys, förfest i Jannicas lägenhet, kommer på skolan kring lunch på torsdagen. Åh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0