Mående

Idag har jag ett sånt här fantastiskt mående. Det blev öl igår med Janine, Rebecka, Robin och Emma. Lite för mycket ölspel? Kvällen slutade iaf med att jag, Robin och Janine drog igång Prinsessan och Grodan varpå jag och Robin totalslocknade i soffan. Sen vaknade jag själv här imorse, lite lätt huvudbry.
Ringde Robin nyss och frågade hur och när har gick hem, då berättade han att efter vi hade somnade hade Janine bara suttit kvar och tittat på filmen och han vaknade av att Janine sitter och asgarvar och säger "Ni har sovit hela filmen!!!"
Snart ska den obligatoriska bakismaten ätas. Robin är på väg hit.
Kul för Janine att kliva upp och gå på skolan imorse haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0