Lite så

Idag är det måndag, och jag har inte bara legat i soffan!

Gick på klippen och fick håret fixat, så nu ser jag inte ut som ett urtvättat svinto längre - success. Sen hem och göra maten. Tortellini med carbonarasås, behöver jag säga att det var svingott? Sen gjorde jag och fader upp en plan.
-Vila på maten
-Städa upp
-Promenad
-Äta glass
Svinbra plan. Tyvärr följde jag inte den som planerat. Jag tvätslocknade i soffan efter maten och drog en powernap på närmare en timme, och när jag vaknade hade pappa städat och diskat allt <3 . Snäll snäll fader! Men inte tackade jag direkt, utan blev arg för att han inte väckt mig innan han började. Då säger han att han tyckte jag var så söt när jag sov att han inte ville väcka mig. Då blev jag snäll igen och tackade.
Sen åkte jag till Emma och var med henne och Zandra, många skratt. Bland annat åt att Zandra inte kan fika som folk, utan det ser ut som om 9 galna råttor har haft fest där hon suttit. Det är smulor, spilld oboy, ostkanter och helvete överallt. Sen fantiserade vi ihop en massa roliga händelser och skrattade åt det också. Göttans!
Nu har jag nyss avnjutit en ansiktsmask och en kopp te. Pratar lite med Prinsessan Hermelin. Försöker få med honom för fika på PC imorrn! Åker in 7.45. SUCK. Men iallafall.

Nu är det bara 3 dagar tills Göran kommer hem!! Läääängtar. <3


Gammal bild på Orb aka Prinsessan Hermelin.

Kommentarer
Postat av: Orb

Du får ju inte nämna och till och med lägga upp en bild på mig utan att länka mig förstår du väl!

2010-09-02 @ 22:18:40
URL: http://illustreraddjavulskap.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0