Lista!

Snodde en lista av Zandra, som snodde den av Tyra. Ett härligt litet tidsfördriv!

Du heter: Tina Mari Nylund

Smeknamn: Många töntnamn av Göran.


Låt som när du är ledsen sörjer till:
hurt av Christina Aguilera


Beroende av: Cigarett


Vad tror folk om dig?
Att jag är en bitter jävel;) Eller jag vet faktiskt inte. Att jag är dryg kanske?


Stämmer det?
nja sådär haha!


Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon, mina läppar och att jag är bra på att teckna och måla


Hur imponerar man på dig?
Jag vet inte.. Att man kan alla disneylåtar utantill och är bra på att citera film.


Brukar du skratta för dig själv?
Hela tiden!


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "
Vilket drömbrud alltså. Typ kvart över fem" Emma Strindlund


Var bor du?
Hammerdal


Trivs du där?
Mjaa.. ganska bra


Hur svarar du i mobilen?
Olika beroende på vem det är haho!


Vem ringde dig senast?
Jannica


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
"Jaa, det är klart du får äta här men vill du ha pytt i panna då?"


Antal timmar sömn inatt:
8-9 kanske


Sov du ensam:
Jupp:(


Brukar du komma i tid:
Oftast


Hur känner du dig nu:
Less för att jag har massor av göra, men ingen ork eller vilja att göra det. Lite hungrig


Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, vit, blå, grå. Skittråkig:S


Vad tycker du om fötter:
Ganska äckliga.. Förutom några.


Vad saknar du:
Klassen, PC, Göran


Hade du en bra kväll igår:
Jadå:)


Favorit dryck på morgonen:
Juice, kaffe nomnom


När brukar du oftast gå och lägga dig:
Mitt i natten. Är arbetslös. Blä.


Är du blyg?
Nejnej


Sysslar du med någon idrott:
Absolut inte


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Vet inte

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ojojoj, pissa bland folk, runka, försöka få knulla.. typ.


Är du bortskämd:
Nej inte särskillt


Vad gör du i morgon:
Åker till stan, går med i arbetsförmedlingen, söker jobb. Sen hälsar jag på Sara!


Vad är det värsta du vet?
Hänga tvätt och diska


Vad är det finaste du fått?
Jag har fått mycket fint, men just nu ligger nog Gryffindorhalsduken på första plats!


En speciell dag du minns:
Jag minns många dagar. Mycket speciellt. Minns dagen efter jag träffat Göran. Jag var skitbakis och får ett sms "Hej! Ska kolla på Star Wars nu, ta på din Jabba the Hut kostym och kom hit:)" från Göran.


Du samlar på:
Inget :( Tråkigt som fan.


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Robin eller Hoppis. När jag är arg ringer jag även Emma. Hon är bra på att vara arg så hon förstår alltid mig, haha.


När grät du senast:
När jag, Robin och Emma kollade på Björnbröder


Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Utlandsresa först och främst, Sen körkort. Sen spara tror jag. Shoppa en del antar jag haha.


Vill du gifta dig:
Nej!


Vill du ha barn:
Ja:)


Är du musikalisk?
Njaa.. lite


Vad dricker du helst när du är törstig:
kolsyrat vatten


Bor dina föräldrar tillsammans:
Nepps


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja


Biter du på naglarna:
Ja ibland. Skitäckligt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0