jobb jobb jobb jobb

Gör jag något annat?

Inte den här veckan iallafall. Har jobbar 6 dagar denna vecka. Helt sjukt att jag ens orkar! Och imorrn jobbar jag igen. Men får hoppas det är värt pengarna som kommer. Nu ligger jag och andas ut efter en hel dag!
När jag kom hem hade Göran gjort tacos, nom nom! Han är snäll han.

Emma kom aldrig igår, men jag, Göran, Henke och Lundebo kollade på världens kanske sämsta film - Day of the triffits. Den handlade om att världen blev blind av starkt solsken så endast ett fåtal fick behålla synen. Sen kom det levande träd som åt människor. Ja ni hör ju själva? Svårt att bara använda sig av vanliga hederliga zombies. Det spelar ingen roll om manuset är torrare än snus, är det zombies med i filmen blir den automatiskt bra. Zombiefilm är ett säkert kort om nån av er tänker göra film.

Ikväll ska vi se Liftarens guide till galaxen. Nu när det spöregnar och man jobbar som en idiot blir det inte mycket annat man orkar göra än att titta på film, men jag älskar film så jag är nöjd med det som kvällsunderhållning.

Karin, var är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0