Fucking saturday

Ligger nerslagen i soffan och vet fan inte vad jag ska göra idag/ikväll. Vill göra nå kul, men vet inte vad eller om jag orkar. Pappa ligge och sover i andra delen av soffan. Min lillasyster fyller 16 idag så gratulation på henne!

Igår gick jag på arbetförmedlingen där dom sa typ "Nu gör vi en handlingsplan. Du ska komma hit varje dag i hela ditt liv, du kommer aldrig få jobb och om 3 månader kan du få ett bidrag på 10 kr i månaden. " Tack?
Jävla skitställe.

Sen åkte jag upp på blå center och mötte upp Sara och Ellen, gick och handlade till maten, gott som fan blev det. På vägen hem ser vi hur en fittbiljävel kör på en katt OCH BARA ÅKER DÄRIFRÅN!!! Som den fantastiska människa jag är bär jag undan lilla kissen som är stendöd och lägger den åt sidan. Står och funderar på vad fan man kan göra, möter några som bor i området som ska höra efter vems katt det är, och jag skriver ett tips till polisen. Inte för att jag vet om det är deras område eller så men jag visste inte vad jag skulle göra. Så nu har jag gjort allt i min makt. Stackars kissen. Jävla fittjävlar som bara kör över och drar därifrån. Hur fan kan man göra så?

Blä, hör av er om ni vet om nåt kult som händer! ty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0