Fryser ihjäl!!

Är det möjligt att ha det så jävla kallt som jag har det i mitt hem just nu? ligger med täckejävel och hackar tänderna av mig! Nu ska jag snart gå och sova, och eftersom pappajäveln bestämt sig för att även han ska sova i soffan (vilket jag gjort i 2 veckors tid) och snarkar högre än fan så blir jag bannad till sovrummet och sängen. Och där är det ÄNNU kallare än här, så jag förbereder mig på en natt som kommer förvandla mig till en mer eller mindre vacker istapp.
Imorrn ska jag till Nathalie Johansson kl. 13.00 och klippa och färga mitt hår. Härligt med lite förändring! Hon får, som vanligt, fria händer. Är inte det minsta oroad över detta då hon aldrig förstört mitt hår eller fått mig att se ut som ett cp. Den delen klarar jag själv!
Tröttheten är ganska ordentlig också.
Måste snarast in till stan för umgänge med folk jag inte umgåtts med på ett förbannat jävla bra tag. Skämmer Tinajävel, skämmes. På tisdag ska jag förmodligen in för umgänge med den efterlängtade Nathalie Hopstadius som uppbehålligt sig i Mora sedan studenten, hoppas jag slipper grina då. Om jag känner mitt fjantiga jag så klämmer jag nog fram en tår eller två.
Ska även försöka träffa Prinsessan Hermelin och Nathalie Roos i samma veva. Gärna fru Cruxus också om så är möjligt. Lite reunion på tings med te, eller kaffe. Det är helt valfritt. PCs elit.

Härligt med nattblogg såhär ibland. Man får ur sig så mycket vettigt. Nu ska jag krypa ner i min frostbitna säng och hacka mina tänder till sömns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0