Fira liten syster

Nu ska jag snart hoppa in i duschen för om 50 min ska vi äta middag hos min gamla mamma som gjort sina HEMLAGADE ÄLGFÄRSBULLAR. Vi firar min lillasyster som fyllde 16 igår, men eftersom mamman jobbade så blir det idag. Sen ska jag ha tårta. Annars.

Idag säger jag även hejdå till min fina vän Robin som lämnar Sverige och utbildar sig till bartender på Mallorca. Eller, hejdå får mig att vilja grina litegrann så vi säger "vi ses snart" istället. Då får han bjuda på gamla drinkar han lärt sig göra i spanjorernas land.

Spanjorernas guld, och ädla klenoder glöms bort när jag visat er miiina metoder

Ikväll såg jag minsann att den gamle remsarn ville bjuda in till myyyyskvääälll. Håhå. Inte illa pinkat. Ska inte trycka chips iallafall. Det får vara nån måtta! Ne, nu ska jag hoppa in i duschjäveln så hörs vi sen!
Pappa är även på besök om jag inte skrivit det.
Ska skriva ner mitt otroligt fantastiska avskedsbrev till Robin också senare.. Det var verkligen hjärtslitande vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0