Två hårda kvällar!

För en latoxe som kör krogen ungefär en gång varannan månad så är fan två kvällar i rad en ren orgie!

I onsdags åkte jag till Emma där vi började dricka öl och sminka oss, sen drog vi till Jannica där Nathalie och Jannica var, klockan var typ 8 på kvällen. När vi kommer in i lägenheten springer Jannica förbi i BH och leggins och gnäller "jag HATAR kläder!". Så jävla fult :P
Väl nere på Larrys blev det dans, shots, drinks och roligt folk. Roligt folk som fan! Emma och jag blev internationellt raggade av en fransman och en italienare. Inte för att vi pratade men dom dansade på ett sånt där sätt som man inte kan missförstå. Vi tog vår tillflykt till högtalaren!
När vi dansat oss trötta och fötterna trasiga känner vi den bekanta fyllehungern så vi går till 8ball, ett ställe vi blev tipsade av på Larrys. På "visitkortet" eller vafan man ska kalla det stog det "öppet ons - lörd 10.00 - 03.00. Pizza, Kebab m.m... 60:-"
Tror ni att det var sant när vi kom fram? ICKE! Vi kommer in och börjar beställa en pizza varpå vi blir avbrutna av "Neeej.. men vi bakar inga pizzor nu.. Ni får ta en som är klar.. " och då menade han EN SLIZE. EN SLIZE FÖR 35 spänn!! Visst, det gick väl bra fast jag va irriterad som fan. När vi sitter ner och äter kommer det in ett gäng och DOM får beställa pizza. Så när vi ätit upp går jag och regelrätt skäller ut han i kassan. Ondskan släpptes lös på 8ball. Det hela slutar med att jag får en ny pizzaslize gratis bara jag går därifrån. Så okej då :)

Igår var jag också tvungen att gå ut. Åkte hem tillsammans med Emma med 12bussen. Låg som en zombie i soffan em bra tag innan duschade och gick till Marie och vi tog bussen in till stan 17.40. Sen drog vi till Amanda som flyttat till frösön där vi började dricka vin och sminka oss! När vi blivit lite vingliga tog vi bussen till Amandas bror och satt där och vinade och lyssnade på Pink Floyd och sen tog vi en taxi till Plaza! Amandas bror bjöd oss på var sin shot, självklart drog jag en tequila och sen dansade vi. Och dansade och dansade och dansade! Träffade även Italienaren från onsdags igen på g3, fast nu pratade vi och han verkade smart och var intressant att lyssna på! Inte sliskig och äcklig och raggade. SKÖNT att kunna prata med folk som inte ser en som ett villebråd.
Efter lite strul tar vi en taxi till frösön och kommer hem ungefär 3 på natten.
Idag, upp kl 07.00 för att ta en taxi ner på stan efter som det tydligen inte går stadsbussar på morgonen på långfredagen! Och vi tog 8.15 bussen hem.

Idag - TV!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0