Robin Hagström <3

Titta vilken fin text jag fick av fina fina Robin på min födelsedag! Det blev lite grinOlles visa..

Grattis på 19-årsdagen Tina!

Ja, vad ska jag skriva? Harry Potter, Mumin, Isfolket,
The Big Bang Theory, Disney osv har alla hjälpt till och
forma dig och mig till vad vi är idag. Men ärligt talat har
du också haft en enorm influens på mitt liv, kamrat!

Våra TV-spelsmarathon som slutar med att vi båda är hesa;
våra oräkneliga fnatt som slutat med att vi båda börjat hyperventilera;
våra oräkneliga filosofiska samtal om konspirationer, magins hemliga
existens, Carlos försvinnande, Isfolket & mycket mer. Tack för de stunderna!

Du är den en av de ytterst få av mina vänner som jag aldrig har haft en
riktig dispyt med. Jag har behandlat dig orättvist och oschysst så många
gånger, men du har alltid vart god mot mig. Förlåt mig för de gångerna
jag har sårat dig, och tack för dom gångerna du har gjort mina
tämligen tråkiga vardagar minnesvärda!

Ha det så trevlig i kebabernas land med
din karl och se upp för bombattentat! :)


Kommentarer
Postat av: Robin

I'm the cutest of the scoobies

With my lips as red as rubies ;)

2010-04-26 @ 13:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0