NU JÄVLAR!

Hohohohohoh

Nu har det packats för fullt och gjorts matsäck och annan skit som bara MÅSTE göras innan man ska åka. Vet inte riktigt om jag fattat att vi ens ska åka :S är inte särskillt pirrig.. men det lär jag väl bli precis när vi ska åka och råka spy ner hela planet eller nåt. Typiskt mig.
Ett under är att jag lyckats packat ner allt, precis allt. Så det är rätt nertryckt och det får väl inte plats ens en liten skalbagge till, men jag fick ner allt det viktigaste! Lite bra kanske jag är iallafall.
Hoppas bara att jag kommit ihåg allt. Det lär väl sluta med att jag glömmer passet och biljetterna och hela skiten. Typiskt mig.

Idag har jag jobbat min andra dag också! Känns asbra, trivs och alla är snälla. Tycker jag har gjort riktigt bra ifrån mig också!

Nåväl, nu ska jag irra omkring i lägenheten och se till att jag har allt med mig. Vi hörs väl när jag kommer hem :) HAHIHAHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0