Vardagslyx!

Sitter just nu och badar mina småfossingar efter dusch och 1 timmes step-up. Det är så skönt att träna! Det trodde jag aldrig, latfan som man e.

Känner mig dödslyxig trots att jag inte gör någonting alls speciellt.

Recept på mysigt vardagslyx efter träning:
Kasta sig i duschen och duscha varmt varmt varmt.
När du står i duschen, passa på att lägga en peeling eller ansiktsmask och ha den på medan du duschar.
Tvätta av masken efter duschning i kallt vatten.
Smörj kroppen allt du kan!
Gör i ordning en stoor kopp te och några mackor, gärna med favoritgrönsaker på.
Häll upp ett fotbad och sitt sedan och mys med en bok, framför tvn, vid datorn - vad du tycker är bäst!
Fila fötterna och smörj, sov sedan med strumpor. Du kommer få väärldens mjukaste fötter!

Självfallet kan man ju variera och göra vafan man vill, men just dedär funkar skitbra för mig och kommer bli en måndagstradition. Längtar redan till nästa måndag!

Nåväl, nu ska det börja filas på stenfötterna!
Gonatt, hörs imorrn! :D


Kommentarer
Postat av: Göran

hoöhö, sova med strumpor !!

2009-10-06 @ 15:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0