update:

Ligger helt utslagen i soffan, har tränat för ett tag sen och jag måste säga att inte fan trodde jag att jag var i så dålig form som jag är! Okej, jag har väl aldrig varit den som frivilligt kliver ut och springer om dagarna men att jag knappt kan hoppa upp och ner utan att flåsa ihjäl mig och få håll är faktiskt extremt, och det bevisar ännu mer att jag verkligen behöver träningen.

Helgen har varit jättejätteskön! Det är så fantastiskt skönt att vara nykter och kliva upp tidigt på morgonen, äta frukost och titta ut på när världen vaknar för dagen. Man har verkligen hela dagen på sig att antingen hitta på någonting eller att bara dega.

I lördagskväll åkte jag iallafall och hälsade på en gammal kompis som jag inte umgåtts med på vääldigt länge! Det blev filmkväll med en massa gott. Brieost och kex, grönsaker med dipp och ananas. Vi såg nån halvdålig dramakomedi, typisk tjejfilm. Minns inte ens vad den hette.. Eva Longoria var med iallafall.
På tal om film, såg I Am Legend för första gången igår. Och vilken otroligt jävla bra film! Den borde alla se. Jag skäms litegrann över att jag inte tagit mig för att se den tidigare, hur kunde jag missa den?
Filmtips; The Wrestler, District 9, I Am Legend.. och en massa andra filmer jag sett i år, men jag kan inte komma ihåg några fler just nu!

Just nu kollar jag på Roast på Berns, och fy faaan vilken jävla skit det är. Det är vissa komiker som är roliga, typ Betnér. Men nu skulle vi inte prata om det. Och så var det en ny komiker nu, Fredrik Andersson och han var en av dom bästa aktuella svenska komiker jag sett. Inte för att det säger så mycket när vi måste dras med Petra Mede, Soran Nånting, André (den där finnen), David Batra och en massa andra skitkomiker. Nu kom jag av mig igen..
I ALLA FALL så tycker jag att Roast på Berns är jävligt fjantigt. Är inte själva idén att en massa "komiker" ska håna och snacka skit om andra "komiker" eller kändisar? jo, det är vad jag fått för mig iallafall. Så där står dom i typ 6 minuter och snackar skit och drar (oftast) skitdåliga under-bältet-skämt och tjatar om hur ful den hånade är osv. Och avslutningsvis ber dom om ursäkt för allt samman och säger "du är så otroligt duktig och jag respekterar att du kom hit och vågade blir utskämd, men jag tar tillbaka allt jag sagt så det här programmet är helt jävla onödigt". Viktigt att vara elak med någon och sen be om ursäkt. Då kan man ju lika gärna ge fan i det.
Nu blev jag arg igen, ursäkta.

Hmm.. jag tror det var allt jag hade på hjärtat just nu.. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0