to the U, to the M, to the UM!

Haft en bra helg men bra folk och lite skumma händelser, men som Nath sa; Nu gör jag och fredagar slut ett tag. Orkar inte köra tre dagars varje helg direkt så det blir nog till att vila upp sig nästa helg.
Har träningsvärk som ett as också! Tränade step-up igår och jag fuskade väl lite grann med stretchingen, det får man sota för idag! Jävla skit.

Snart ska jag gå iväg till Ungdomsmottagningen och vad ska hända där? Jo, den obligatoriska undersökningen och sen ska jag ha recept på p-piller, annars blir det nog en liten Sima här hoho. Efteråt blir det skola, hoppas det går skitfort på UM så jag hinner med en viss buss. Annars blir jag arg. För det hjälper så mycket.
Imorrn har jag samhällsprov och jag har varit mycket borta från dom lektionerna, dumt nog. Inte har jag pluggat heller för jag glömde min bok i Naths skåp förra veckan, idiot man får va. Så ikväll blir det väl hårdpluggning utav bara fan! Lika roligt att sista-sekunden-plugga varje gång.

Dagens plus: Sovmorgon, så nu e jag utvilad och klar!
Dagens minus: Kanske missar bussjäveln till skolan. Får se till att skynda på tanten!

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0