Panderad fisk med spenatsås!

Min snälla pojkvän står för matlagning idag och bjuder på panerad fisk, stekt potatis och spenatsås! Åh vad gott det ska bli. Perfekt söndagsmat.

Helgen har varit väldigt bra, bortsett från otrolig bakfylla på lördagen, det kan ha varit min västa bakfylla (näst efter hultsfred07) nånsin!
I fredags bestämde sig jag och Göran för att åka in till stan och spendera kvällen på var sitt håll, med våra egna kompisar!
Efter att ha kommit in till stan och hälsat på Christian och Karl en snabbis gick jag ner och mötte upp Erika och Nath, köpte sushi och åkte till Jannica.
Jag kan säga som så, att det var inte igår jag gjorde mig i ordning inför kalaskväll tillsammans med 5 andra tjejer. En väldigt intressant upplevelse ska jag säga! Det var jag, Jannica, Karin, Nath, Roos, och Erica som satt i köket, otroligt opepp på kvällen eftersom vi alla ville lite olika när det kom till förfest och så, men det löste sig till slut. 
Det kom nå kompisar till Jannica och vi gick ner till Wikström där det hölls en liten men rätt mysig förfest i en av de mysigaste lägenheterna jag satt min fot i. Lite opersonlig men ändå rätt mysig!
Sandra K kom och joinade oss. Fan va kul att du också kom!!

Vi kom ner till krogen (G3) strax innan 23.00 och det var fanimig tajming på den ankomsten! 20 minuter senare var det skitlång kö som vi som redan kommit in kunde titta på. Dans, dans, sambooka (?), dans dans. Sen tog krogkvällen slut och jag liftade med Roos till Torvalla. Träffade Göran där och vi hälsade på Micke och spenderade natten där!

På lördagen vaknade jag, som sagt, av världens värsta bakfylla. Fyfan.. Micke skjutsade hem mig och Göran på eftermiddagen och sen blev det film, chips, cola och bara mysa och våndas.

Idag mår jag bättre, trots att det snöat idag. Som tur är smälte den bort! Tack och lov, några snöfria veckor till tack!


Ikväll blir det I Am Legend, har faktiskt inte sett den än, och myskväll med baby och katterna :)
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0