huvudlöss? nejtack..

Igår var det mössprovning och ALLA avgångsstudenter provade samma mössor, chanserna för att plocka på sig en eller annan liten jävel var ganska stora. Resten av dagen gick alla och kliade sig lite diskret i huvudet och pratade om löss och andra otrevligheter. Självklart hade ingen löss men som ni vet, så fort man säger "lus" börjar det klia i hela huvudet. Inatt drömde jag även om löss och när jag vaknade kändes det som om hela kroppen var attackerade av löss och loppor och en massa andra äckliga parasiter, det var så jävla verkligt att jag var tvungen att ringa min mentor och säga att jag inte kom idag pga av lusundersökningar.
Jag har aldrig haft löss så jag visste inte direkt vad jag skulle titta efter i spegeln så det lugnade ingenting att göra det! Så jag ruskade huvet över ett papper, men det kom bara lite mjäll. Så nu är jag lugn och huvet har slutat klia. PUH!

Så idag blev jag som sagt hemma så nu sitter jag i köket och har diskat och bytt katternas bajslådor. Lyssnar lite musik och är faktiskt väldigt rastlös. Ska ta mig en skitlång dusch snart och ikväll bär det iväg och köra vattengympa! Jag har provat det förut och det är faktiskt rätt roligt, och det känns inte lika jobbigt som vanliga träningspass trots att det tar väldigt väldigt bra! Dom andra i gruppen säger att det är mycket hårdare vattengympa en tidigare och det låter skitkul! Tänkte prova vara lite smalare till studenten och i fortsättningen så nu har jag slutat röka och börjat motionera. Way to go!

Nej nu blir det dusch och hårinpackning! Hörs sen!




inga huvudlöss här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0