höststress

Oj Oj OJ(!) vad allt går fort!
Vi är redan inne på Oktober och jag är fortfarande fast i sommarlovet, eller jag kanske i ren desperation håller mig fast i sommaren för att jag vill behålla den en liten stund till? Igår snöade det, jag vet inte riktigt hur man ska ställa sig inför snö? Jag och snö fungerar inte alls. Vi kommer inte riktigt överrens.. Jag hatar snö och vinter, och dom hatar mig också. Det är INTE en slump att jag alltid halkar flest gånger av alla och alltid blir blöt.

När jag tänker efter vad vi har på skolan, inlämningar och läxor och annat som vi ska göra så blir jag helt yr..
Som jag sa till Emming idag: Det är talet och det är hit och det är dit och det är mössprovning.
Och det är exakt så det är! Det är så otroligt mycket nu så jag vet varken ut eller in. Jag ska sätta mig ner med en kopp kaffe och skriva en veckoplanering så jag hinner med läxorna som jag ligger lite efter med just nu, skärpning inför det tredje och sista året på gymnasiet.
Shit så fort åren gått! Det känns fortfarande som om jag går i ettan och allt är nytt och spännande.. förutom att inget är nytt eller spännande, haha. Kul med nya bildettor iallafall! Roligt att det fortfarande finns någonting kvar av linjen och några sökande. Är orolig för att linjen helt ska dö ut, fan va tråkigt det skulle vara! Det är faktiskt en jättejättebra linje som alla borde prova på! Haha ne, men alla som vill borde kunna få chansen att gå iallafall.

Det är inte bara i skolan stressen tar över. Jag har en miljon saker jag måste göra inom en snar framtid. Skriver en lista av några saker

- Boka tid på UM för att få p-piller, annars kommer det nog bli en liten Sima här snart (NÄRÅ!!)
- Göra en BRA  planering inför PAt och inte alla crappy kluddpapper jag gjort hittils.
- Kontakta Grevåker för att planera vidare utförande av PA.
- Städa den förbannade lägenheten
- Mata katterna (ska göras väldigt snart)
Osv Osv Osv

Haha sitter och pratar med Nath på msn! Vi är så otroligt viktiga!haha. ja vad ska man säga?
ja vad ska man säga? haha


Nu måste jag diska och plocka ihop lite grejer innan Göran kommer hem!
Hörs sen innan jag sticker på aerobicsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0