härlig morgon!

Efter en myskväll framför Idol kom jag i säng tidigt och vaknade utsövd kring 8 imorse, skönt att kliva upp tidigt och inte vara trött! Man har liksom hela dagen på sig att göra saker eller att inte göra saker. Jag har redan hunnit vika tvätt och stoppa ny tvätt i maskinen, bäddat sängen och ätit frukost. Vilken vecka det varit hittils! Har städat och pysslat och tränat och gjort en massa saker! Har nästan inte hunnit kolla på någon tv alls, underbart. Mer sånt nästa vecka också! Synd man inte kan städa hur många gånger i veckan som helst, är så skönt när hela lägenheten är nystädad och man kan pusta ut i soffan med en kopp kaffe. Får väl baka eller nåt nästa vecka haha.
 
Solen strålar utomhus och snart blir det en promenad! Det ser väldigt varmt ut utomhus men jag låter mig minsann inte luras! Ska pälsa på mig allt jag kan, är less på att vara sjuk nu!

Har man hunnit fått nån favorit i Idol än då? Njaa.. tyckte de flesta var sjukt dåliga igår faktiskt, fast jag såg inte vem som åkte ut.. Måste in på aftonbladet och kolla det. Men favorit måste väl vara Mariette, Niklas eller Tove.. tror jag. Förvisso kommer jag knappast följa idol så det spelat väl ingen roll om man har en favorit eller inte, kommer aldrig rösta heller. Det kostar ju pengar!

Nåväl, ska hänga lite tvätt och kramas litegrann med katterna nu!


tre små fina katter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0