funderingar och svammel

Nu är jag klar med allt jag skulle göra och jag har fortfarande 4 timmar att slösa bort, men på vad? Jag borde duscha eftersom jag sitter och svagt känner min egen svettlukt och är lite kletig överallt, sådär som man blir ibland och känner sig äcklig. Jo, men duscha ska jag göra.. om en stund. Först ska jag göra frukost, det blir nudlar. Enkelt och bra. Men jag skulle vilja ha sån där reklamfrukost med kaffe, juice (som borde stavas jos), 100 olika mackor att välja mellan och all världens roliga pålägg, grönsaker och äggröra.. fan va gott. Men idag blev det som sagt nudlar, det är nästan lika bra. Närå.

Jag har fortfarande inte tagit mig ut på promenad, jag e så jävla lat. Borde skärpa mig. Med allt.
Från och med nån annan dag ska jag börja försöka göra mitt bästa i alla situationer! Men det är från och med nån annan dag. Idag är det fredag och kallt ute, sen är det helg och då får man vara lat..
Man skulle varit katt! Bara äta, sova och blir gosad hela dagarna. Fan va skönt det hade varit..
Färdig med svammel tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0