coffee&billie

Sitter och tittar ut genom fönstret och suckar lite lätt, att det måste bli så mörkt så snabbt! Allt känns automatiskt lite jobbigare när det går mot vinter, speciellt nu när man sitter och bävar inför snön som man vet kommer förr eller senare. I det här fallet var det tyvärr förr..

I någon skum "håll kvar sommaren"- dröm sitter jag nu och lyssnar på Billie the Vision och tänker tillbaka på resan ner till peace and love i somras när vi sjöng allt vi kunde innan allas humör förstördes pga alla jävla köer innan man fick slå upp tältet.
send me a man from argentina to make me the happiest girl in the world - jävligt bra morgonlåt! Dessutom peppar man ju lite extra inför bildlektionen på morgonen!
(nu spelas summercat. aah!)

coffee and billie - the perfect way to start the day!


Det inlägget skrev jag igår morse kring halv 6 tiden. Jävligt konstigt att det inte kom upp på bloggen..

Idag blir ännu en fixardag! Det som står på listan nu är:
Tvätta kläder (vilket jag ska börja med DIREKT när jag skrivit klart här)
Byta sängkläder
Rensa garderoben
Småfixa lite här och där så hemmet blir fritt från sånt där som bara ligger.

Sen kanske jag går en sväng till Amanda. Jag vill promenera:)
Nu blir det tvätt, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0