wordpoop

Jag sitter, som vanligt, på min plats i soffan med datorn i knät. Är så trött så att ögonen känns som sandpapper och måste hållas upp med våld, men jag vägrar ge upp. Ser inget nöje i att sova själv faktiskt. Då skulle jag hellre va vaken hela tiden! Just nu alltså, så fort Göran kommer hem vill jag sova igen.

En nykter helg nalkas. Jag ska försöka ta tag i nån form av städning för dammtussarna susar omkring här i lägenheten och man kliver på kattsand. Det är så synd att städning suger kuk.

Längtar till nästa vecka tills man får vara i skolan, inte för själva skolgångens skull utan alla kompisar och allt folk man sitter och hatar inne i helges.
Nästa vecka vill jag se ALLA i skolan, så onödigt att slösa vår sista tid tillsammans. Kommer från rätt käft. Men nuså!
Vår klass är den enda i världen som inte fått ihop nån klassfest än, haha "vi gör det sen" - ledorden för våran klass haha. Jag tycker vi borde dra ihop nån bildarfest, vi som går bild går ändå en väldigt individuell linje med lite samarbete klasserna emellan och det är ju tråkigt eftersom man inte lär känna de andra klasserna på det viset.

Jaja, lite ordbajs nudå.
Men det kan ju va fint ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0